آموزش سرچ کنسول

ساخت وبلاگ


سرچ کنسول یکی ابزارهای بسیار کارکشته در آنالیز داده ها آماری آموزش سرچ کنسول تارنما به حساب آورده می شود که بوسیله گوگل فعال سازی شد‌ه‌است. با دقت به اینکه اکثر وقت ها اشخاص در ادامه سئو وب سایت خویش می باشند، خوب میباشد با به کارگیری از سرچ کنسول گوگل، وب سایت متبوع را پژوهش کرده و هر سیرتکامل مشکلی که در گزارش ارائه گردیده مشاهده گردد، برطرف خواهد شد. Google search console

 امداد میکند تا بدانیم که وب سایت ما در موتورهای کاوش چه وضعیتی دارااست.
سرچ کنسول گوگل در سال های پیشین با تیتر گوگل وبمستر تولز نیز شناخته می شد. یک سری سالی میباشد که وبمستر تولز به سرچ کنسول تغییر‌و تحول یافته میباشد. با به کارگیری از Google search console به راحتی میتوان بهینه سازی وبسایت خویش را افزایش بخشید.

با اعتنا به اینکه سرچ کنسول بوسیله گوگل راه‌اندازی گردیده، حتما تمامی مواقعی که در دریافت کردن مقام ابتدا گوگل اثر گذار بوده را آیتم پژوهش قرار می دهد. براین اساس با رسیدگی داده ها آماری Google search console و رفع اشتباهات احتمالی، میتوان یاری بسیار متعددی به seo وب سایت کرد و راه و روش را برای ورود به کاغذ نخستین گوگل برای تارنما خویش گشوده کرد.

کاربردهای سرچ کنسول
سرچ کنسول گوگل این توان را داراست که تحقیق کند یک تارنما در موتورهای کاوش دارنده چه جایگاهی میباشد. در صورتی رده یک وبسایت مطلوب باشد، بدین مفهوم میباشد که seo وبسایت به شایسته ترین صورت صورت گرفته البته در صورتی‌که یک وبسایت مقام قابل قبولی نداشته باشد، با استعمال از ابزار Google search console میتوان متوجه شد که چرا تا به درحال حاضر وبسایت ما نتوانسته مقام قابل قبولی در موتورهای کاوش پیدا نماید.

در واقع سرچ کنسول گوگل مشکلات و خطاها ما‌را پیدا کرده و به ما گوشزد میکند. خلال تمامی مواقعی که تا به حالا اشاره ای به آنان شد‌ه‌است، به کار گیری های دیگری از سرچ کنسول گوگل میتوان اجرا اعطا کرد. به عنوان مثال این ابزار می تواند درخواست مخاطب را به گوش گوگل برساند. براین اساس یک واسط بسیار عالی میان گوگل و صاحبان تارنما های گوناگون می‌باشد.

مثلا میتوان بدین مسئله اشاره نمود که برخی اوقات نیاز میباشد یک برگه مشخص و معلوم گردیده از تارنما بوسیله گوگل حذف گردد. این امر را از روش ابزار Google search console میتوان به گوش گوگل رساند. بنابراین سرچ کنسول را میتوان مانند ابزار Google Page Speed Insight

 از ابزار های بسیار اثر گذار و کاربردی گوگل دانست.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 105 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:49


برای آنکه ایده ها یوزرها را با سایت خویش ادغام نمایید، موردها ذیل را به شما توصیه می‌کنیم: آموزش سرچ کنسول از پلتفرمی مانند Trustpilot (که ایده ها آن فی مابین مقطع 2 تا 4.5 میباشد) به کارگیری کرده و نظرها یوزرها را بر روی وبسایت پیاده سازی فرمایید.

از هر پلتفرمی که به کارگیری میکنید، می بایست قابل تشخیص باشد که‌این ایده ها بوسیله یوزرها درج شده اند و به دست شرکت شما گل چین نشده اند. به همین استدلال میباشد که پلتفرم های واسطه نسبت به راهکار های داخل سازمانی که یوزرها احتمال دارااست به آنان شک و تردید نمایند آیتم ترجیح میباشند.
بایستی برای یوزرها، گذاشتن حیث در وبسایت شما معمولی باشد (و یوزرها اعتقادوباور نمایند که‌این اشخاص خرید کرده اند و آن‌گاه لحاظ گذارده اند).
خصوصیت هایی از قبیل مجموعه بندی ایده ها توصیه می شود.
به یوزرها اذن دهید به ترازو کاربردی بودن و اثربخش بودن نظرها نمره دهند.
محتوای اصلاح گردیده (Content curation)
ایده اصلاح و بازنویسی محتوایی که مخاطب ساخت‌و‌ساز می نماید شبیه با ایده ترکیب این محتوا میباشد.

محتوای اصلاح گردیده، محتوایی میباشد که شما با گردآوری، نظم دهی، مرمت و نشر محتوایی که به دست دیگرافراد درست شده، ایجاد میکنید. بدین موضوع معمولا به مشاهده کرد اصلاح محتوایی که به دست دیگر ناشران ایجاد شده است نگاه می‌گردد. مانند هنگامی که یک بلاگ لیست ماهانه ای از پست های وبلاگی رفیعتر منتشر گردیده در حوزه کاری خویش پست می نماید.

البته اصلاح و دستکاری محتوا به هیچ عنوان محصور به تغییر و تحول بسته بندی محتوایی که به وسیله دیگر متخصصین ساخته میگردد وجود ندارد. شما میتوانید محتوای اصلاح گردیده ای که به دست مخاطبین تان تاسیس شده است را ساخت فرمائید و نتیجه ها مثبتی نیز از نگاه بهینه سازی اخذ نمایید.

CognitiveSEO مثلا، تصاویر با تیتر “YourShot” را در National Geographic لیست می نماید. آنان از استفاده کننده خویش میخواهند تحت عنوان بخشی از مسابقه، تصاویر خویش را بفرستند و آن گاه شایسته ترین تصاویر را در ساب دامنه YourShot منتشر می نمایند. CognitiveSEO اشاره می نماید به‌این که‌این استراتژی برای National Geogtaphic بسیار بهتر بوده میباشد و برای آن ها 649 دامنه ارجاعی، به طور تقریب 190k بک پیوند و اثرگذاری بالایی برای ورقه و دامنه درپی داشته میباشد.

استراتژی هایی مانند این به استفاده کننده احتیاج دارا هستند، البته الزاما خیر به بزرگی National Geographic. به عنوان مثال The University of Missouri Alumni Association، توانست با به کارگیری از آلبوم های تصویر، ترافیک وبسایت خویش را 15% ارتقا دهد. برای اجرا این فعالیت:

آن‌ها یک آلبوم تصویر مو جود را نوسازی کردند تا یوزرها بتوانند بی آلایش خیس تصاویر خویش را در تارنما آپلود نمایند و از سیستمی به کارگیری کردند که به آنان اذن میدهد تصاویر را به مکان پلتفرم واسطه، بر روی تارنما خویش بار گذاری نمایند.
سیستمی تهیه و تنظیم گردیده بود برای آنکه تصاویر را از شبکه های مردمی با هشتگ University اخذ کرده و آن ها در آلبوم تصاویر لود نماید.
آن ها مسابقاتی مانند مسابقه Halloween برگزار کردند تا اشخاص را به اشتراک گذاری تصویر دعوت نمایند.
برای یافت کردن ایده برای مسابقات نو جلسات بارش فکری برگذار می کردند.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 80 تاريخ : پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:17


گوگل سرچ کنسول
search console از ابزارهای قدرتمند برای نظارت داده های عددی آموزش سرچ کنسول وبسایت بوسیله وبمسترها میباشد برای مثال خصوصیت های گوگل سرچ کنسول می شود به صفحه ها ایندکس گردیده، خطاهای  html، پیوند های ورودی و خروجی، واژه کلیدی اشاره نمود.

گوگل سرچ کنسول به مدیران وب سایت ها امداد می نماید تا اکران وب سایت خویش در گوگل را رئیس نمایند. از آنجایی که گوگل یک موتور کاوش در بین المللی میباشد پس طبیعی میباشد که داشتن بالاترین سکو در آن مقصود و منظور هر سایتی باشد.

برای اینکه بتوانید از گوگل سرچ کنسول به کارگیری فرمایید تا در قرار تصاحب کردن در برگه نخستین گوگل به شما یاری دهد فقط کافی میباشد با حساب gmail خویش وارد سرچ کنسول گردید و از add aproperty نسبت به وبسایت خویش مبادرت نمائید.

دلایل استعمال از گوگل سرچ کنسول
پس از اینکه با ابزار گوگل سرچ کنسول تا حدودی آشنا شدید و دانستید که گوگل سرچ کنسول چیست؟ هم اکنون دفعه آن میباشد که بدانیم به چه استدلال می بایست از گوگل سرج کنسول بهره مند شد، پیرو به چندین مثال از این دلایل اشاره خوا‌هیم کرد.

تحقیق سعی تارنما در برگه حاصل گوگل را اکران می‌دهد.
حذف کردن صفحاتی را که نمیخواهیم در ورقه نتیجه ها گوگل اکران داده گردد.
تعداد کلیک ها که از کاغذ نتیجه ها گوگل روی صفحه های سایت شما نمایش داده می شود.
کدام کاوش ها منجر ترافیک و یا این که ورودی بیشتر سایت شما شد‌ه‌است.
مطمئن شدن از اینکه محتویات تارنما شما به وسیله گوگل قابل دسترس میباشد.

search console

قسمت های تشکیل دهنده گوگل سرچ کنسول
ابزار گوگل سرچ کنسول از قسمت های زیادی تشکیل‌شده میباشد که با تلاوت نوشته‌ی‌علمی های فراگیری وبمستر تولز، یادگرفتن وبمستر تولز 1، فراگیری وبمستر تولز 2 و یادگرفتن وبمستر تولز 3 میتوانید درباره قسمت های تشکیل دهنده گوگل سرچ کنسول بیشتر بدانید. البته در‌این نوشته‌علمی به اختصار توشه دیگر به آنان اشاره ای خوا‌هیم کرد.

Dashboard: اولی شیت ای که با کلیک کردن اسم تارنما خویش در گوگل سرچ کنسول وارد آن می‌شوید قسمت داشبورد میباشد که در آن یک مشاهده کرد کلی از حالت ورودی تارنما خویش را مشاهده میکنید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 295 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:44


قسمت اولیه : page experience


در‌این ورقه از منوی سرچ کنسول ، در صدر نموداری را بر پایه ی تصویر آموزش سرچ کنسول پایین مشاهده میکنید که به شما نشانه می‌دهد یک سری در صد از url های وب سایت شما تجارب خوب از گرش به استفاده کننده داده میباشد.

نکته مهمی که در‌این نمودار با ان مواجه خواهید شد ، نمودار impression میباشد. وجود این نمودار به شما این اعتقادوباور را می‌دهد که رعایت ux در ساخت وب سایت چه تاثیری در افزایش سکو و چشم شدن صفحه ها شما خواهد داشت.

در بخش تحت خیس یک‌سری میزان مهم برایتان معین گردیده‌است :

Core web visital: این نصیب به عبارتی نصیب آجل منوی experience میباشد که به‌دنبال به ان خوا هیم پرداخت.  در یک توضیح کلی این نصیب تخت‌گاز بار گذاری صفحه ها وبسایت شما در موقعیت دسکتاپ و تلفن همراه می‌پردازد.

Mobile usability: این گزینه نیز در نصیب سوم تب experience به طور بی نقص برایتان توضیح داده گردد. در واقع این قسمت مرتبط با ریسپانسیو بودن تارنما شماست.

Security issuse: با کلیک روی این قسمت وارد شیت اساسی از گزارشات هک وب سایت شما خواهید شد. در حالتی که که وب سایت شما هک گردیده باشد تیک این نصیب سبز نخواهد بود.

https : این بخش به شما آرم میدهد که آیا تارنما شما از پروتوکل ssl برای ارسال و اخذ اطلاعات از سرور به کار گیری می نماید یا این که خیر. گوگل در حین یک اعلامیه ای معین کرد که امنیت یوزرها وی بسیار اهیمت دارااست و داشتن پروتوکل https یک نمره مثبت در بهینه سازی تلقی می‌شود.

Ad Experience : تجربیات تبلیغات نیز واپسین فیلدی میباشد که مشاهده می‌کنید. این نصیب به شما می‌گوید که به کار گیری از تبلیغات در وب سایت شما به گونه ای که منجر اذیت شدن وبگردی مخاطب خواهد شد یک نمره منفی در لحاظ گرفته میگردد که نمره مجموع وب سایت را کاهش میدهد خیر صرفا یک ورقه را.

نکته ای که می بایست درباره این قسمت از سرچ کنسول بدانید این میباشد که نکات و تجارب های مذکور تنها برای یوزرها موبایلی چک شود. براین اساس کارایی نمائید فاکتور های ux را بیشتر برای وضعیت ریسپانسیو دورازشوخی در حیث بگیرید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 251 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:33


اکنون درصورتی که انکر تکست‌های اینترنت‌وبسایت شما طبق سفارش‌هایی که گفتیم خلا، آموزش سرچ کنسول چه شغل بایستی کرد؟ نخستین این که بک پیوند‌ها را حذف نکنید یا این که انکر تکست‌های آنان را تغییر‌و تحول ندهید. این عمل ممکن میباشد موجب افت درجه تارنما‌تان گردد.

کوشش فرمائید با تولید بک پیوند های تازه تعادل را برقرار نمایید. برای مثال چنانچه اینک بیشتر انکر تکست‌های تارنما‌تان با واژه کلیدی می باشند، بک پیوند‌های نو را با کلمه و واژه کلیدی به اضافه مارک بسازید یا این که از لینک و پیوند‌های برهنه به کارگیری فرمائید. همگی گونه های را به فعالیت ببرید و معطل باشید تا بهبود درجه وبسایت را ملاحظه کنید.

بیشتر بخوانید :  تکنیک های بهینه سازی
نکات اساسی در فراگیری seo انکر تکست ها


هنگام seo انکر تکست ها سفارش‌های پایین را در حیث داشته باشید:

پیوندها متنی را بدون شوخی بگیرید. با به روز‌های نو، گوگل هم اکنون به راحتی متوجه رابطه میان محتوای صفحه های متفاوت می گردد. انکر تکست‌ها بایستی متناسب با محتوای ورقه و سایت شما باشند.
پیش از تدوین استراتژی لینک و پیوند‌سازی، رقبای غالب خویش را آنالیز نمایید. ملاحظه کنید با چه انکر تکست‌هایی بک لینک و پیوند گرفته‌اند. این شغل ایده‌ای برای تدوین یک استراتژی چیره به شما می دهد. برای این فعالیت می توانید از ابزارهایی مانند ScanBacklinks به کار گیری فرمائید.
مدام لینک و پیوند‌ها، بک پیوند‌ها و انکر تکست‌های وب سایت خویش را ذیل لحاظ داشته باشید. ابزارهای اکثری (از جمله Ahrefs) برای این شغل وجود داراست. تعقیب کردن پیوند‌ها به محافظت تعادل در وبسایت یاری می‌نماید.
لینک و پیوند و انکر تکستی که در اولِ یک نوشته ی علمی بیاید، از حیث گوگل مداقه بیشتری داراست. با تهیه ترتیب‌ها، میتوانید مداقه صفحه های گزینه نظرتان را به گوگل نماد دهید.
در یک کاغذ بیشتراز حد لینک و پیوند قرار ندهید. در شرایطی که تعداد متعددی لینک و پیوند مرتبط به یک کاغذ دارید، مهم ترین‌ها را گزینش فرمائید. وجود انکر تکست‌های فراوان، که معمولا رنگ متفاوتی دارا‌هستند و bold می‌باشند، دیده مخاطب را خسته می‌نماید و سبب غوغا بصری می شود.
​ تا این جا از التفات متنی که برای لینک و پیوند دادن گزینش می کنید مطلع شدید و نکاتی را برای اصلاح این متن آموختید. گفتیم که مهم ترین نکته در فراگیری سئو انکر تکست این میباشد که حد تعادل و طبیعی بودن متن پیوند‌ها را رعایت فرمائید و فارغ از فریب دادن یوزرها، آنها را در صفحه ها متعدد به جنبش وادارید. شما چه تجربیات‌ای دراین باره دارید؟ ایده ها و تجربه خویش را درخصوص سئو انکر تکست ها با ما به اشتراک بگذارید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 94 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:28


در‌حالتی که اینترنت مستر یا این که متخصص بهینه سازی می‌باشید به طبع تابه حالا از آموزش سرچ کنسول ابزارهای گوناگون گوگل برای تجزیه و بررسی وبسایت ها استعمال نموده اید.  کنسول کاوش یکی‌از آن ابزارهایی میباشد که بدون پول بوده و بوسیله گوگل برای تحقیق شرایط سایت ها ارائه گردیده‌است. کنسول جستجوی گوگل، میتواند به استخراج و امور یاری فراوانی کند تا وبسایت ها در جستجوهای گوگل باصرفه شوند. این ابزار داده ها مفیدی به یوزرها میدهد که اثر بسیار متعددی در بهینه سازی دارااست، اطلاعاتی نظیر عبارات کلیدی که تارنما شما بر طبق آن ها مرتبه گرفت انده، موقعیتی که وبسایت شما برای آن تیم از لغت ها کلیدی، در صفحه ها کاوش به دست آورده، تارنما هایی که به محتواهای شما لینک و پیوند داده اند و اطلاعاتی که نشانه می‌دهد اشخاص چه فرصت هایی پس از کاوش روی پیوند وب سایت شما کلیک می نمایند. 

ضمن این مورد ها، این ابزار مشکلاتی که در وبسایت شما وجود داراست را شناسایی می نماید. از جمله خطاهای مرتبط با کراول کردن ( یعنی صفحاتی از وبسایت شما که گوگل نمی تواند به آن ها دسترسی پیدا نماید) یا این که اقداماتی که سبب ساز به جریمه تارنما شما گردیده (یعنی گوگل وب سایت شما‌را  به جهت نقض یک کدام از شیوه نامه های کیفی جریمه نموده است) و در غایت قادر است به شما بگوید آیا تارنما شما با تلفن همراه های گوشی سازگار میباشد یا این که خیر.

استعمال از کنسول جستجوی گوگل برای هر فردی که یک سایت دارااست و می‌خواهد مرتبه نیکی در حاصل جستجوی گوگل استحصال نماید مورد نیاز میباشد. این ابزار اصلی و کاربردی، قطعا می بایست در سبد ابزارهای seo کارشناسان بازاریابی و صاحبان تارنما ها قرار گیرد. به جهت عنایت زیاد این ابزار، امروز در ویکی دمی تصمیم داریم یادگرفتن طریق به کار گیری از کنسول جستجوی گوگل و کاربرد آن در بهینه سازی را به شما یادگرفتن دهیم و روی هم رفته با گزارش های این ابزار و کیفیت استعمال از گزارش ها آشنا شویم. در‌این نوشته‌علمی آغاز داده ها مهم در کنسول را رسیدگی می‌کنیم و درپی با ارائه نظرها تنی چند از کارشناسان بهینه سازی، جزئیات کاربردی این ابزار را تحقیق میکنیم. شما هم میتوانید از این ایده ها منحصربفرد برای ارتقا ترافیک و مرتبه بندی وب سایت خویش به کارگیری فرمایید. پس با ما همپا باشید و این نوشته ی علمی اصلی را از دست ندهید.

چطور از کنسول جستجوی گوگل برای بهینه سازی به کارگیری کنیم: اصول نخستین
آغاز می بایست بگوییم که یک نوشته‌علمی بسیار جامع در زمینه ی google search console فراهم کرده ایم که شما برای یادگرفتن گوگل سرچ کنسول می‌توانید بدین فراگیری رجوع‌کنید.

برای اینکه بتوانید از نکات توسعه یافته و کاربردی کنسول جستجوی گوگل به کار گیری فرمائید، آغاز می بایست اصول نخستین این ابزار را به صحت  فهم فرمایید. به دنبال 10 گزینه از کاربردهای نخستین و اساسی کنسول کاوش را رسیدگی می‌کنیم، مواقعی که به گوگل امداد می نماید تا تارنما شمارا کراول و ایندکس کند و شما هم با به کارگیری از این ابزار، می‌توانید کیفیت تلاش تارنما تان را در جستجوی ارگانیک تحقیق نمائید.

۱.رسیدگی فرمایید که تارنما یا این که محتوای شما مبنی بر کدام لغت ها کلیدی جايگاه گرفته میباشد
گزارش Performance یا این که کوشش کنسول جستجوی گوگل یکی بخش های اساسی این ابزار میباشد که برای پرورش سئوی وبسایت تان میتواند به آن اتکا نمایید. یکی‌از بخش های اساسی این گزارش لیست لغات کلیدی میباشد که وبسایت شما مبنی بر آن ها در گوگل درجه گرفته میباشد و با تیتر queries درین ابزار نمایش داده میشود. در واقع queries لیستی از کلمه ها کلیدی به شما آرم می‌دهد که وبسایت شما درین کلمات در نتیجه ها جستجوی گوگل چشم گردیده‌است.

برای دیدن لیست عبارات کلیدی در کنسول جستجوی گوگل، آغاز لاگین نمایید و پس از کلیک بر روی  لینک و پیوند Performance اسکرول کرده و به زیر شیت بروید:

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 114 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:39


دنیای اینترنت آکنده‌از زمان های نو برای توفیق میباشد به شرطی که اصول و قواعد آموزش سرچ کنسول توفیق در آن را بلد باشید. بر همین پایه اکثری از استخراج و امور حضور فعالی در سطح اینترنت دارا هستند. برای خریداری نمودن توفیق های گران قدر راهکار ای ندارید جز اینکه در نتیجه ها بلندتر گوگل اکران داده گردید.

در شرایطی که که در مرتبه های رفیعتر قرار بگیرید، آتی بسیار خیر و خوبی برای شما مهیا خواه شد. سرچ کنسول  یا این که Google Search Console یک ابزار اثر گذار و کاربردی میباشد که کمپانی گوگل برای مدیران تارنما ها در حیث گرفته میباشد. درین مقاله قصد داریم در ارتباط با اینکه گوگل سرچ کنسول چه کاری جاری ساختن می‌دهد و موقعیت به کارگیری از آن چه‌طور میباشد بپردازیم.

گوگل سرچ کنسول یکی شایسته ترین و توسعه یافته ترین ابزارهای ارائه گردیده از سوی گوگل می باشد که می توانید برای تک تک تارنما های خویش آن را آیتم استعمال قرار دهید. اعتنا داشته باشید که هر شخصی که در ادامه راه‌اندازی سایت و طراحی وب مخصوص میباشد، می بایست بتواند با طریق عمل کردن این ابزار بی سابقه آشنا باشد تا بتواند داده ها ارزنده ای را از تارنما خویش به دست آورد.

 

گوگل سرچ کنسول چیست؟
محتویات فهرست [پنهان کردن]

1 گوگل سرچ کنسول چیست؟
2 شناخت کلی با کاربرد سرچ کنسول
2.1 سرچ کنسول دربرگیرنده چه نصیب هایی می گردد
3 دلایل استعمال از سرچ کنسول گوگل
3.1 دسترسی داشتن
3.2 یافتن محتواهای دیدنی
3.3 حذف از حاصل
3.4 حل ایرادات فنی وبسایت
4 آیا تارنما شما نیز در گوگل سرچ کنسول واقع گردیده است؟
5 مهم‌ترین مفاد به کارگیری از گوگل سرچ کنسول
6 گزارش هایی که از گوگل سرچ کنسول استعمال می‌شود؟
آیا شما نیز درپی معنا گوگل سرچ کنسول می‌باشید؟ آیا می‌دانید مفاد استعمال از گوگل کنسول چیست؟ از شما دعوت میشود که ما‌را تا نقطه پايان نوشته‌ی‌علمی پیش روی خویش ملازمت کرده و از این نحوه داده ها ارزنده ای را در‌این خصوص به دست آورید.
کسانی که در موضوع ساخت سایت شغل می نمایند به خیر مفهوم گوگل سرچ کنسول را می‌دانند و برای در دست گرفتن وبسایت های خویش روزمره چندبار به سراغ این نرم‌افزار آمده و از آن به کار گیری می نمایند تا بتوانند در زمینه ی برخی از مهم ترین موضوعات مثلا اینکه چه تنی چند از اشخاص به وبسایت آن ها رمز زده و وب سایت آنان از چه نقاط قوت و ضعفی شامل است، داده ها بسیار بی نظیری را به دست آورند.

در واقع می قدرت اعلام‌کرد، گوگل کنسول یک ابزار بسیار توسعه یافته ارائه گردیده از سوی گوگل است که قادر است به راحتی موقعیت سایت های شما‌را در موتور جستجوی گوگل آیتم پژوهش قرار دهد و حاصل نتیجه ها را به صورت آماری در دست شما قرار دهد. یا این که به عبارت دیگری گوگل حاصل رعایت فاکتور های سکو بندی تارنما ها را در‌این ابزار به شما نشانه می دهد که چه اتفاقی داخل وب سایت شما درحال فیس دادن میباشد.

 

چنانچه شما نیز به‌دنبال سئو وب سایت خویش در اشکال موتورهای کاوش گر می‌باشید، باید با گوگل سرچ کنسول آشنا باشید. ابزار معرفی گردیده استعمال رایگای را دارااست و میتوانید داده ها مهمی از کلمه ها کلیدی کاوش گردیده، پیوند ها و صفحه های ایندکسی را به راحتی در چنگ شما قرار دهد. در‌پی نوشته‌ی علمی سعی در آن داریم تا راجع‌به دلایل به کار گیری و مهمترین موردها به کارگیری از گوگل سرچ کنسول توضیحات بیشتری را به حضور شما ارائه دهیم.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 346 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:42


1- محتوای خویش را مطلوب دسکتاپ و تلفن همراه فرمائید. 
بعضی محتواها در ورژن تلفن همراه نهفته میشوند و زیرا گوگل آموزش سرچ کنسول ورژن تلفن همراه را یک ورژن بی نقص میداند، آن محتواها از دیده گوگل نهفته میماند. ورژن گوشی محتوای شما می بایست به گونه ای باشد که مخاطب محتوا را با به عبارتی کیفیتی که در دسکتاپ می‌بیند، در تلفن همراه هم ببیند.

2- گوگل پیشنهاد می‌نماید که ورژن تلفن همراه ریسپانسیو باشد.

3-  اعتنا نمایید که چنانچه مخاطب در ورژن گوشی حس راحتی نکند، روی دکمه back کلیک می‌نماید و از کاغذ بیرون می گردد. براین اساس با ابزار ذیل گوشی فرندلی بودن صفحه ها تارنما خویش را نظارت فرمائید:

https://search.google.com/test/mobile-friendly

حتی پیشنهاد‌هایی برای بهبود تارنما شما در ورژن تلفن همراه درین‌جا ارائه می شود. در نصیب mobile usability وبمستر تولز هم میتوانید این آیتم را تحقیق فرمائید.

 

 

ویدئوی آنلاین فوق‌العاده میباشد!
سازه بر اظهار Cisco تا سال 2021، ویدئوی آنلاین 80درصد ترافیک را به خویش تخصیص داده میباشد! با وجود این که ویدئوهای متعددی الان وجود دارااست، HubSpot  ذکر کرده که 43 درصد عموم قصد به دیدن ویدئوهای بیشتری دارا هستند!

به صورت خلاصه، در شرایطی‌که محتوای ویدئویی نسازید، مجال را از دست داده‌اید!

مزایای سئوی ویدئویی:
یوتیوب دومی موتوری جست‌وجوی دنیاست. سازه بر گزارش Huffington Post، ترازو گذران وقت یوزرها در یوتیوب سال جاری نسبت به سال قبل 60 درصد رویش داشته میباشد.در واقعیت عموم در یوتیوب هم هم‌زمان با گوگل سرچ می‌نمایند!
به این ترتیب در‌حالتی که میخواهید ترافیک ارگانیک بیشتری به دست بیاورید، از تشکیل داد محتوا در یوتیوب غافل نشوید.اکثر اوقات تارنما‌ها در ایجاد کرد کلیپ تنبلی می‌نمایند، به این ترتیب چشم شدن ویدئوی شما عمل معمولی‌ای میباشد!

داشتن کلیپ در یوتیوب خیر صرفا یوزرها را به اینترنت‌وبسایت شما هدایت می‌نماید بلکه 55 درصد حاصل گوگل دربردارنده ویدیو نیز می‌باشد که بیشترشان مرتبط با یوتیوب میباشد! با اعتنا به‌این که گوگل صاحب یوتیوب میباشد، در سال 2019 ویدئوهای بیشتری در حاصل جست‌وجو به اکران در آمد!
و حتی تعداد بیشتری Video Featured Snippets اکران داده شد!

در حالتی‌که یوزرها رغبت بیشتری به دیدن ویدیو دارا هستند، چرا آن را در اختیارشان قرار ندهیم؟ داشتن ویدیو Dwell Time را در وب سایت بالا می برد و به شما سفارش میکنم از محتوای ویدئویی در مطالب صفحه ها خویش مطلقاً استعمال فرمایید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 88 تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:51


شغل مهم بهینه سازی شغل این میباشد که وبسایت خویش آموزش سرچ کنسول را برای موتورهای جست‌وجو باصرفه نماید. یکی ابزاری که در‌این مسیر به سئوکاران امداد می‌نماید گوگل سرچ کنسول میباشد. این ابزار دارنده امکان‌های فراوانی میباشد که به وبمستران امداد می‌نماید حالت بهینه سازی اینترنت‌وب سایت خویش را نظارت نمایند. براین اساس شما با به کارگیری از ابزار گوگل سرچ کنسول به‌ راحتی می توانید وب سایت خویش را تجزیه‌ و بررسی کرده و شرایط seo وبسایت خویش را نظارت کرده و آن را بهبود ببخشید. درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم درباره ی اینکه گوگل سرچ کنسول چیست و اثر آن بر بهینه سازی چه گونه میباشد سخن کنیم. بدین ترتیب در صورتی‌که به‌تازگی به دنیای seo گام گذارده‌اید توصیه می کنم تا انتهای این نوشته ی علمی یار ما باشید.

آنچه در‌این نوشته‌ی‌علمی می خوانید

گوگل سرچ کنسول چیست؟
مزایا و وظایف گوگل سرچ کنسول
چه اشخاصی از گوگل سرچ کنسول به کار گیری می‌نمایند؟
پژوهش کاربردهای گوگل سرچ کنسول
تصویب کردن اینترنت‌تارنما در موتور جست‌وجوی گوگل با استعمال از سرچ کنسول
پژوهش گزارش‌های Crawler ربات‌های گوگل از وبسایت
تجزیه‌ و محاسبه بخش‌های متعدد تارنما با استعمال از سرچ کنسول
رسیدگی معیارهای seo با استعمال از سرچ کنسول
با صرفه‌سازی سرعت اینترنت‌وبسایت با استعمال از گوگل سرچ کنسول
پژوهش بک پیوند‌هایی که به وب سایت شما داده‌گردیده‌است با به کار گیری از سرچ کنسول
تصویب تارنما مپ در گوگل با به کارگیری از ابزار گوگل سرچ کنسول
آنالیز کردن وبسایت ازنظر وجود بدافزارها  
گردآوری‌بندی
گوگل سرچ کنسول چیست؟

گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) یک ابزار مجانی و بسیار حاذق برای تجزیه‌وتحلیل بهینه سازی وبسایت میباشد. این ابزار به مدیران تارنما امداد می‌نماید که یک چک ظریف از موقعیت وب سایت خویش داشته باشند و نقاط قوت و ضعف وبسایت خویش را رسیدگی نمایند و اما نقاط منفی تارنما خویش را بهبود ببخشند. ابزار گوگل سرچ کنسول که پیش از اینً به گوگل وبمستر تولز دارای اسم و رسم بود سبب ساز میگردد که مدیران وب سایت و سئوکاران خطاها وبسایت را ریلکس‌خیس تشخیص دهند و راهکار قابل قبولی برای رفع این خطاها ارائه دهند و درنتیجه بتوانند در لیست حاصل گوگل حاصل بالاتری را استحصال نمایند.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 96 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:20


در شرایطی‌که شما هم یک متخصص یا این که کارشناس بهینه سازی باشید، مسلما آموزش سرچ کنسول تا کنون از ابزارهای مختلفی برای بهبود بهینه سازی وبسایت استعمال کرده‌اید. یکی شایسته ترین و مهم ترین ابزارهای بهینه سازی، گوگل سرچ کنسول میباشد که به بدون پول عرضه میشود. ما در پیٔ این متن از نقش ابزار سرچ کنسول در seo تارنما می گوییم. یادگیری و یادگرفتن سرچ کنسول گوگل یکی‌از مهمترین علم‌هایی میباشد که یک دارای تخصص seo و همینطور استراتژیست محتوا می بایست بداند. در‌پی با ما یار و همدم باشید.


گوگل سرچ کنسول چیست؟
گوگل سرچ کنسول (Google Search Console=GSC) یکی ابزارهای مجانی گوگل میباشد که به امداد آن می‌اقتدار متوجه شد که گوگل چه‌طور وبسایت شما‌را می‌بیند. سرچ کنسول به شما نشانه میدهد به چه کاغذ‌هایی از وبسایت شما دسترسی دارااست و در چه عبارت‌های کلیدی این صفحه ها را در حاصل جست‌وجو و با چه سکو‌ای نماد می دهد. تعداد اکران، تعداد کلیک‌ها، دستگاه‌هایی که مستعمل و خطاهای وب سایت از سایر تجهیزات این ابزار میباشد.

در‌حالتی که بخواهیم بی آلایش بگوییم، در واقع گوگل سرچ کنسول شما‌را از طریق ی خلق و تعامل یوزرها با سایتتان قبل از ورود به وبسایت باخبر می سازد.

رابطه گوگل سرچ کنسول و seo
همان گونه که پیشتر گفتیم، Google Search Console ابزارها و گزارش‌های متعددی را در مشت شما قرار میدهد،‌ البته همان گونه که می دانید گزارش‌گیری تنها پیشگفتار‌ی عمل میباشد و اصلی‌خیس از آن طریق‌ی چک گزارش‌ها و فهم و شعور گزارش در راستای بهبود seo وبسایت میباشد.

در‌پی با بعضی از اساسی‌ترین ابزارها و گزارش‌های گوگل سرچ کنسول آشنا می‌شویم و نقش هرمورد از آنها را در امداد به seo رسیدگی میکنیم:

شناخت با گزارش‌ها و ابزارهای گوگل سرچ کنسول
۱- گزارش Performance
عمکلرد یا این که Performance، مهمترین قسمت گوگل سرچ کنسول میباشد که گزارش‌گیری از آن داده ها حیاتی و مفیدی را به ما میدهد که برای بهبود بهینه سازی وبسایت می بایست از آنان به کار گیری کنیم. پارامترهایی که در قسمت Performance میتوانیم کسب کنیم عبارتند از:

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 89 تاريخ : يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:56

سرچ کنسول گوگل، ابزار مفیدی آموزش سرچ کنسول برای متخصصان seo و صاحبان و مدیران اینترنت‌وبسایت‌هاست و به آنها امداد می‌نماید تا تحقیق ظریف‌تری روی اینترنت‌وب سایت خویش داشته باشند و نقاط ضعف و قوت آن را عالی بشناسند. درین مقاله قصد داریم خلاصه‌ای از گزارش‌های سرچ کنسول گوگل را با هم رسیدگی کنیم:

Overview page
در نمای کلی شیت، خلاصه‌ای از حالت سالم خصوصیت‌های تارنما‌تان‌‌، مثلا نمودار مجموع کلیک‌‌ها و خطاهای صفحه ها ایندکس گردیده و خلاصه مشکلات اکران داده میشود. (شرایط گوشی فرندلی بودن صفحه ها، صفحه های AMP‌‌، داده‌‌های ساختار یافته جان دار در وب سایت و …)

کاربرد پیشنهادی: در حالتی‌که در ادامه مسائل فنی و تکنیکال می باشید، قسمت coverage یا این که enhancement errorها را مرور نمائید‌‌، و در شکل یافتن اختلال‌‌، گزارش را برای عیب‌یابی گشوده فرمائید. در ادامه جستن ادله کاهش چشمگیر تعداد کلیک خویش باشید. در شکل یافتن آن‌‌، نصیب گزارش را برای پژوهش گشوده نمایید.

موثر برای: تمامی

Overview page در سرچ کنسول
گزارش Performance reports
Web Search
Discover
News
گزارش قسمت Performance صرفا در شرایطی‌که مو جود میباشد که وب سایت شما از ترافیک کافی درین پلتفرم منتفع باشد.

درین قسمت تعداد کسانی که وبسایت شمارا در جستجوی گوگل مشاهده کرده و روی آن کلیک کرده‌اند را خواهید رویت کرد. این که یوزرها‌‌ با طرح چه کوئری‌هایی به تارنما شما دسترسی پیدا کرده‎اند و همینطور حالت نسبی جستجوی تارنما‌تان، درین قسمت به شما اکران داده گردد.

در صورتی وب سایت شما دارنده داده‌‌های Discover میباشد‌‌، یک گزارش شبیه صرفا برای داده‌‌های گوگل دیسکاور خویش خواهید داشت.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 94 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:30

خواننده گان با تلاوت محتوای تکراری خسته می گردند، آموزش سرچ کنسول نو بودن معمولا به محتوایی نو و جدید در سایت شما اشاره داراست. حتی می بایست بالاتر از آن هم پیش رفت؛ به عبارت دیگر شما می بایست ایده‌های منحصربه‌فرد به شخصی را ارائه دهید. چه گونه بایستی اینکار را جاری ساختن دهید؟

با ساخت تجزیه و نظارت قابل رقابت که بخشی از استراتژی محتوای بهینه سازی شماست. براین اساس اساسی میباشد که محتوای تازه یاور با چک (تجزیه و محاسبه) قابل رقابت ارائه نمائید. به هر تارنما بهینه سازی یا این که دیجیتال مارکتینگ مراجعه‌نمایید و تجزیه و بررسی نمایید چه‌طور محتوای رقابتی و جدید در آنجا وجود دارااست و این فعالیت میتواند طرز خیر برای سایت به غیر از لغت ها کلیدی باشد. هر وقتی که می خواهید نصیب جدیدی از محتوا را بنویسید نگاهی بیاندازید که رقبای شما چه کاری اعمال می دهند و در حیث بگیرید چه گونه می توانید آن را به یک سود تبدیل نمائید. ولی به خاطر داشته باشید که دستکاری، بازنویسی و شغل بر روی مسئله مشابهی که رقبا از آن به کار گیری کرده‌اند طرز نیکی وجود ندارد و به شما به هیچ عنوان یاری نخواهد کرد. 

6- دیتا تمامی چیز میباشد

برای پرورش تجارت خویش، اصلی میباشد که دیتای واضحی از محتوای seo داشته باشید. به عبارت دیگر به آسانی نمی‌توانید محتوای سئوی نیکی فارغ از نگاه کردن به دیتا تولید نمائید. سئوکارها و صاحبان بیزنس به صورت یکسان می بایست بدانند که چه محتوایی بهتر فعالیت می‌نماید و چرا. اساسی میباشد که نرخ تبدیل را ردیابی فرمائید و تجزیه و ارزیابی فرمائید چه چیزی بیشتر تاثیر می‌نماید و چه چیزی را بایستی در نوبت آینده مطرح کنید. این نوع تجزیه و چک دیتا به متخصصان امداد خواهد کرد تا فهم و شعور نمایند که چه نوع محتوایی می بایست در آجل تهیه و تنظیم نمایند تا بتواند برای سودمندی استحصال و کارشان شایسته ترین باشد.

تجزیه و بررسی خیر فقط مرتبه شما‌را از نظر ترافیک آرم میدهد، بلکه فرصت ماندن روی شیت، نرخ پریدن و دیگر معیارهای گران بها را آرم می دهد، در سود میتوانید متوجه گردید محتوا چه گونه شغل می‌نماید. سوای این علم مانند شخصی نابینا میباشید. براین اساس تجزیه و نظارت شایسته ترین رسانه میباشد تا شعور فرمائید چه مواقعی قادر است دراین باره شغل نماید. تعقیب کردن دیتا مطلقا به متخصصان امداد می‌نماید تا تجزیه و آنالیز نمایند که آیا آن ها در مسیر صحیح تکان می‌نمایند یا این که نه. تعقیب کردن چک دیتا مسلما به سازمان‌ها یاری خواهد کرد رویش نمایند و توانگری خویش را برای بیزنس کیفیت بالا خوب بهبود دهند.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 131 تاريخ : پنجشنبه 15 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:08

با وجود آنکه یوزرها ترجیح می‌دهند آموزش سرچ کنسول که یک وب سایت را از روش کامپیوتر و یک نرم‌افزار یا این که قابل انعطاف افزا را در موبایل خویش بگشایند؛ با وجود آنکه هزینه پباده سازی یک نرم افزار از پباده سازی یک وب سایت فراتر میباشد؛ با وجود اینکه نرم افزار ها نیاز به کد نویسی منحصر به فرد برای هر دو پلتفرم IOS و اندروید دارا‌هستند؛ با وجود اینکه نرم افزار ها به مخارج اپ نویسی به مراتب بالاتری نیز دارا‌هستند، ولی با همگی این اوصاف با اعتنا به وسعت کاربرانی که بصورت بدون نقص از کامپیوتر های فردی به سمت تلفن همراه ها مسافرت کرده اند؛ اینترنت نرم افزار های پیش رونده PWA  می‌توانند با قرار به دست آوردن در لیست برنامه های پر بازدید، مخاطبان جنس و سرویس ها شمارا ارتقا دهند و در واحد سنجش فروش شما تغییرات قابل مراعات ای تولید نمایند.

مشخصات و قابلیت و امکان های اینترنت نرم افزار های پیش رونده (PWA)
اینترنت برنامه های پیش رونده PWA امکان هایی دارا هستند که آن ها را از همتایان خویش متمایز می نماید.

قابلیت و امکان ریسپانسیو : اینترنت نرم افزار های پیش رو  بر روی دستگاه های متفاوت با بعد ها برگه مختلف به خیر و خوبی شغل می نمایند.
دسترسی آفلاین : تلاش ایده آل درصورت ضعیف بودن وب یا این که انقطاع آن
احساساتی مشابه فعالیت با یک برنامه موبایلی را ساخت و ساز می نمایند.
بروز رسانی سریع : به طور غیر ملموس میتوانند خویش را آپ دیت رسانی نمایند.
قابلیت و امکان سکو گیری در گوگل : محتوای نرم افزار های پایین اینترنت بوسیله گوگل ایندکس می‌شود. کافیست از کنسول جستجوی گوگل برای رئیس این قابلیت و امکان منفعت بگیرید.
امکان تولید رابطه دوباره : قابلیت و امکان به کارگیری از اطلاعیه یا این که notifications برای رابطه موثرتر با مخاطب
قابلیت و امکان نصب : می اقتدار این قابل انعطاف افزارها را مانند هر نرم‌افزار دیگری نصب کرد و میانبر آن را به شیت اساسی تلفن همراه منتقل کرد.
قابلیت و امکان فراخوانی با پیوند: شما میتوانید به صفحه ها نرم افزار دقیقا مانند صفحه های وب سایت دسترسی داشته باشید. برای اینکار می‌توانید از بک لینک و پیوند ها به کار گیری فرمایید.
امنیت بالا : اینترنت نرم افزار های پیش رو به طور پیش فرض ایمن میباشند و از https حفاظت می نمایند.
نکته: اینترنت نرم افزار های پیش رونده PWA  اقتدار اتصال به امکان هایی مانند دوربین و ارسال اطلاعیه را دارا هستند. ولی بعضا قابلیت و امکان های دیگر مانند شرایط مکانی، شماره تلفن ها، اس ام اس ها برای این مجموعه از قابل انعطاف افزارها قابل دسترس وجود ندارد.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 142 تاريخ : دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:59

یک کدام از مهم ترین فواید به کارگیری از متا تگ توضیحات این میباشد آموزش سرچ کنسول که در حالتی که در شیت نتیجه ها کاوش به اکران در بیاید. می‌تواند در ارتقاء نرخ کلیک تارنما CTR مفید باشد. ارتقاء نرخ کلیک صفحه ها وب سایت خویش در ارتقاء سکو تارنما اثر مثبت داراست. از طرف دیگر شما با استعمال لغات کلیدی در توضیحات متا می‌توانید در شعور خوب موتورهای کاوش از ماهیت محتوای صفحه های خویش امداد نمایید و این قضیه نیز خویش قادر است به بهبود رنک وب سایت شما بیانجامد.

در حالتی که چه نقش توضیحات متا در seo نقش خیلی مالامال رنگی وجود ندارد اما هر seo شغل حرفه‌ای میداند که در حالتی که یکسری و یک‌سری دلیل خرد مفید در seo را به صدق استعمال نماید در غایت سکو بهتری از رقبا به دست خواهد آورد. برای آنکه متا تگ توضیحات بتواند نقش کارآمد و اثرگذار خویش در بهبود جايگاه وبسایت را اعمال نماید بایستی از استعمال بیشتراز حد لغات کلیدی در متای توضیحات اجتناب فرمایید. اعتنا داشته باشید که متن توضیحات وبسایت شما در کاغذ نتیجه ها کاوش بیشتراز تیتر و نشانی کاغذ کاراکتر می پذیرد و شما می‌توانید از این امکان برای تبلیغ وب سایت خویش و تشویق استفاده کننده به کلیک روی پیوند وبسایت به کار گیری نمایید.

seo متا تگ توضیحات
با اعتنا به اینکه ارتقا نرخ کلیک وبسایت یکی عامل ها موءثر در افزایش جايگاه وبسایت میباشد. یک کدام از شایسته ترین رویکرد شغل های seo متا توضیحات این میباشد که محتوای آن را طوری بنویسید که کاربر را به خویش جذب نماید و سبب ساز به ارتقا کلیک تارنما خواهد شد. یک خبر نامه را در لحاظ بگیرید، تبلیغات خبرنامه با امداد یک تیتر و چندین خط متن کوتاه، شما‌را ترغیب به ارتباط تلفنی و خرید یک متاع می نمایند. شما نیز بایستی همین عمل را با توضیحات وب سایت خویش اعمال دهید.

شما می بایست در متا تگ توضیحات خویش با یک لحن فعال مطالب را مطرح کنید و محتوای شیت خویش را طوری بیان نمایید که استفاده کننده ترغیب به کلیک گردد. در شرایطی‌که تبلیغات خزانه ملت در سطح شهر را چشم باشید یک بنر با رنگ برنده سرخ و یکی 1397 با عبارت خودت میدونی کدوم خزانه نوشته شده بود. و اکثر اوقات یوزرها لینکدین اسم خزانه رو خزانه شهر پیش گویی زده بودند، عدم استعمال از Call to Action درین تبلیغ سبب ساز شد که هزینه تبلیغاتی را خزانه ملت به پردازد و فایده تبلیغ را خزانه شهر پیروز شود. چنانچه شما در استعمال گویش و لحن مطلوب برای جذب کلیک به وب سایت خویش در توضیحات وبسایت استعمال نکنید. هزینه ساخت‌و‌ساز نیاز در استفاده کننده را شما پرداخت میکنید و کلیک را رقبای شما بدست میاورند.

تبلیغات مبتنی بر مشغول کردن احساسات می‌تواند از هر تبلیغی موثرتر باشد. از جمله می شود به تبلیغات کمپانی پپسی در تلویزون مرز و بوم دبی و تبلیغ کمپانی دوراسل Duracell اشاره نمود که در هر دوی آن ها احساس همدردی و تعاون و خانواده دوستی در کاربر تحریک می‌شود تا استفاده کننده را به خرید دعوت نماید. تبلیغ دارای شهرت کمپانی بنز که در آن ترمز ماشین بازدارنده مرگ راننده و بدون شغل ماندن فرشته مرگ می‌شود نیز احساس شوخ طبعی کاربر را مقصود میگیرد. شما می‌توانید در توضیحات ورقه خویش نیز از این نحوه برای جذب استفاده کننده فایده ببرید.

گوگل به شما قابلیت درج یک یا این که دو پاراگراف کوتاه در نصیب توضیحات وب سایت را میدهد. این جمله ها وظیفه ترغیب مخاطبان به کلیک بر روی وب سایت را دارا هستند. شما میتوانید سرویس ها وب سایت خویش را درین نصیب تبلیغ نمایید.

جمله‌ها زمان بر و غیر قابل فهم سبب ساز به عدم اعتنا استفاده کننده خواهند شد. شما بایستی در کوتاه ترین جمله ها ممکن احساسات کاربر را مشغول نمائید.

نکته ای که نباید از خاطر موفقیت دقت فراوان به به کار گیری از توضیحات اختصاصی در هر کاغذ و اجتناب از استعمال محتوای تکراری درین نصیب میباشد. درضمن هیچ یک از صفحه های وب سایت نباید فاقد متا تگ توضیحات باشد.

به چه شکل متا تگ توضیحات صفحه های را مبتنی بر اصول بهینه سازی بنویسیم؟
برای ارتقا مرتبه صفحه ها و همینطور بالا بردن معیار مخاطبان وبسایت از گوگل هنگام تایپ کردن توضیحات متا به‌این اصول دقت داشته باشید:

توضیحات را در یک یا این که دو پاراگراف و 140 تا 160 کاراکتر بنویسید.
مسلماً در اولِ متای توضیحات از لغات کلیدی به کار گیری فرمائید.
به متای توضیحات Call to Action اضافه نمائید.
از استفاده توضیحات تکراری به پرهیزید
متن توضیحات را توصیفی و با مفهوم ایجاد فرمائید و محتوای متن می بایست با محتوای کاغذ مرتبط باشد.
مقصود به چنگ آوردن احساسات کاربر
استعمال از ابزار آنلاین برای بررسی کردن متا توضیحات
شما میتوانید برای seo متا توضیحات صفحه ها خویش از ابزار تحت یاری بگیرید:

SEMrush بهینه سازی Ideas: یکی پروژه های Semrush  میباشد که به شما استحضار میدهد که از عبارات کلیدی در تیتر و تگ های متا استعمال نموده اید یا این که نه. این ابزار می‌تواند ارشادوراهنمایی هایی برای درج توضیحات مطلوب نیز ارائه بدهد.

مقاله‌ها مرتبط
مداقه متا تگ ها در seo
متا تگ تیتر
مفاهیم seo

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 304 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:34

پباده سازی و seo تارنما برای تلفن همراه همواره ایده نیکی میباشد آموزش سرچ کنسول چون که دو-سوم یوزرها تلفن همراه های هوشمند برای دسترسی به وب از موبایل های خویش سود میگیرند.

این داده های عددی برای مالکان مغازه های اینترنتی حیاتی میباشد و با اعتنا به بسط مخاطبان موبایل های هوشمند بایستی وب سایت خویش را برای این تیم از مخاطبان سئو نمایند.

یکی نکاتی که بایستی به خیال داشته باشید این میباشد که ورژن موبایلی تارنما اصلا نباید از ورژن پایین اینترنت کندتر لود گردد.

این به آن معنی میباشد که برای seo تارنما برای گوشی صرفا نمی اقتدار به تعدادی کد برای تغییر‌و تحول ظواهر تارنما برای اکران درست در تلفن همراه، پشت گرمی کرد. بلکه می بایست بدین اعتنا داشت که یوزرها موبایلی در پهنا 2 ثانیه برای ماندن و یا این که رفتن از وبسایت شما تصمیم گیری می نمایند.

نکته: هنگام آزمایش سرعت وبسایت، سرعت لود ورژن دسکتاپ و گوشی را نظارت نمائید.

نکته: ساخت وب سایت به طور AMP صرفا طریق ساخت سایت برای گوشی میباشد که سرعت لود صفحه ها را سئو می نماید. البته تمامی بهینه سازی کاران موافق استعمال از آن نیستند. معارضان این شیوه بر این باورند که کدهای وبسایت را می بایست تا مکان ممکن برای سریعترین مجال لود سئو کرد و برای اکران تارنما در تلفن همراه های تلفن از طریق پباده سازی ریسپانسیو فایده گرفت. با اعتنا به آمریکایی بودن سرورهایAMP و تحریم های کشور ایران، این گفته میتواند قابل تفکر باشد.

 چه طور می اقتدار سرعت لود صفحه ها وبسایت را تحلیل کرد؟
محاسبه کردن سرعت تارنما را می قدرت بوسیله ابزارهای مجانی آنلاین مانند Page Speed Online که بوسیله گوگل ارائه شد‌ه‌است ایفا بخشید. تارنما ها و پلاگین های فراوان دیگری نیز  برای محاسبه کردن سرعت وبسایت وجود دارا‌هستند.

ابزار Page Speed Online به شما صفحاتی را که کندتر از معمول بار گذاری میگردند را نشانه داده و پیشنهاداتی برای ارتقا سرعت صفحه ها ارائه میدهد.

 وبسایت GTMetrix یکی از دیگر از مشهورترین وبسایت ها برای سنجش سرعت لود صفحه ها و اکران روش اصلاح آن میباشد. این وبسایت اقتدار تحقیق بیشتر موادسازنده seo داخلی را دارااست.

طرز های کلیدی برای ارتقاء سرعت تارنما
راهکارهای ارتقا سرعت وب سایت فراوانند در‌پی بعضا از راهکارهای کلیدی ارتقاء سرعت بارگذای صفحه ها وب سایت را لیست کرده ایم:

ابزار فشرده سازی GZIP
به طور کاملً منطقی میباشد که شما بخواهید عکس های قشنگ و کیفیت عالی در وب سایت خویش داشته باشید البته اینگونه عکس هایی وسعت بالایی دارا‌هستند. با ابزار فشرده سازی GZIP شما نیازی به تلف کردن چگونگی عکس برای seo آن ندارید. شما میتوانید تا 70 درصد از وسعت تصاویر را سوای افت چگونگی نادر فرمایید. این ابزار ضمن تصاویر بر روی دیگر پوشه های گرافیکی نیز به نیکی شغل می نماید.

کد های CSS و جاوا اسکریپت را به طور فولدر فرنگی درج نمایید
به صورت کلی شما فقط هنگامی اذن دارید که پوشه های CSS یا این که جاوا را در صفحه ها خویش به طور بدون واسطه درج نمائید که فقط آن کاغذ کلاً وب سایت یک افکت گرافیکی مشخص و معلوم داشته باشد. در غیر این شکل منطقی خیس آن میباشد که فولدر های CSS و جاوا اسکریپت را در یک پوشه فرنگی درج نمائید و هنگام نیاز آن را به صفحه های گوناگون فراخوانی کنید. به خیال و خاطر داشته باشیدکه درج کدهای CSS در یک پوشه فرنگی موجب میشود که شما صرفا یک توشه برای فراخوانی این فولدر درخواست ارسال فرمایید. درحالیکه درج آن بصورت درون ورقه، موجب می گردد که با بار گذاری هر برگه مجموع داده ها CSS دوباره از سرور فراخوانی گردد.

به کار گیری از کش
شما بایستی برای وبسایت خویش قابلیت و امکان کش را فعال نمایید. تا در صورتی فرصت لود صفحه ها طول کشید. مخاطب داده ها کش را مشاهده نماید. شما میتوانید از سرورهای CDN برای تارنما های خویش سود بگیرید تا سرعت بار گذاری صفحه های در بالاترین حد ممکن خویش باشد.

 خلال این طرز ها راهکارهای متعددی برای کاهش وسعت صفحه های اینترنتی و همینطور ارتقا سرعت صفحه های تارنما وجود دارااست. منجمله اینکه شما می‌توانید عکس های خویش را برای اینترنت ذخیره سازی نمایید. فتوشاپ با یاری فرمان CTRL+ALT+SHIFT+S این قابلیت و امکان را به شما می‌دهد. اکثر زمان ها seo کاران حرفه‌ای ترجیح می دهند که پیش از ذخیره سازی عکس با وضعیت باصرفه گردیده برای اینترنت، عکس های خویش را بصورت ایندکس در بیاورند برای این فعالیت در فتوشاپ از فرمان Image/mode/indexed color به کارگیری نمایید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 105 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:26

همانگونه که اشاره کرده‌بودیم آموزش سرچ کنسول گاهی گوگل به عبارات کلیدی خاصی اذن می دهد که توضیحات بیشتری از سایر کلمه ها کلیدی داشته باشند. کارداران دیگر نیز می تواند در قابلیت تایپ کردن توضیحات وقتگیر‌خیس دخیل باشد. در تصویر ذیل مثال استفاده توضیحات وقت گیر در عبارات کلیدی که گوگل اذن به کار گیری اینگونه توضیحاتی را داده را مشاهده می کنید:

نمونه هایی از به کار گیری نامناسب متا تگ توضیحات
1- کلمه و واژه کلیدی "best burgers in London"
در تصویر پایین مشاهده می‌کنید که وبسایت برای توضیحات کاغذ درباره همبرگر توضیحاتی میدهد. در حالی که کاربری که‌این عبارت را کاوش کرده احتمالاً در‌پی یافتن مکانی برای تناول کردن همبرگر در شهر لندن میباشد. در ضمن در توضیحات از کلمه و واژه کلیدی مد حیث، عبارت Best به کار گیری نشده‌میباشد.

2-    واژه و کلمه کلیدی "captain america civil war review"
در‌این پیوند نیز از rich snippet markup مصرف شده ولی واژه و کلمه کلیدی سوای آنکه داده ها بیشتری به ما بدهد در توضیح تکرار شده است. درضمن چرا که ارتفاع توضیحات بیشتراز حد بوده گوگل توضیحات را شکسته اکران داده‌میباشد.

3-  واژه کلیدی "meta descriptions"
اسم تارنما High Rankings میباشد البته همان طور که مشاهده می کنید، ظاهراً گوگل نتوانسته داده ها توضیحات کاغذ را بخواند و اینگونه مشکلی از سایتی که خویش برای بهینه سازی مدعی است قابل قبول وجود ندارد.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 274 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:49

بازدیدکنندگان وبسایت در هنگام یافتن آموزش سرچ کنسول جواب سؤالات به راحتی لذت می برند؛
بی نیاز‌سازی معنایی میتواند تجارب استفاده کننده را بهبود بخشد؛ 
ذکاوت بیزنس ارتقاء می یابد؛
کمپانی‌ها میتواند رابطه ها بهتری با مشتریان تولید نمایند؛
استراتژی معنایی مشتمل بر هر دو جستجوی مبلغی و غیر مبلغی می‌گردد؛
ربات‌های گوگل شل‌خیس قادر است وب سایت را ادراک نمایند و کاوش را با محتوای شما رابطه دهند.
جستجوی معنایی یاری می‌نماید محتوایی باکیفیت ذیل از یک کاوش حذف گردد و به یوزرها مفیدترین نتیجه ها ارائه می گردد. از نگاه محتوا یاری می‌نماید محتوای تکراری، نسخه برداری گردیده مرتبه آن به تحت کشیده گردد. تمرکز جستجوی معنایی بر روی متنی میباشد که اتکای کمتری بر روی لغت ها کلیدی داشته باشد (با این اکنون هنوز هم گران بها می باشند) و بر روی محتوایی کیفیت خوب عالی برای جواب به سؤالات تمرکز داراست. تمرکز بر سوال‌ها و ارائه جواب‌ها به شرایط اسم تجاری و یا این که تارنما شما تحت عنوان یک اعتبار امداد می‌نماید و ارائه مفاد موءثر سبب به بهیود شرایط شما بر روی گوگل میشود. بدین ترتیب اعتبار شما در استحصال و کارتان می تواند یک سرمایه‌گذاری بزرگی برای بازارایابی آنلاین‌تان ساخت‌و‌ساز نماید. 
زمانی که سایت شما برای جستجوی معنایی باصرفه شد، میتوانید از مزایای آن سود ببرید. معضل شما این میباشد که موتورهای کاوش و خواننده گان تمامی احترام متعددی برای سایت تان بگذارند. براین اساس می توانید حضور آنلاین خویش، اعتبار و توفیق خویش را ارتقا دهید. کارشناسان وب24 همواره پیشنهاد می کنند که محتوای خویش را به نحوی ساخت و ساز فرمائید که برای یوزرها اثر گذار باشد و از تکرار عبارات کلیدی و ساخت‌و‌ساز محتوایی که فقط با مقصود ارتقاء درجه در موتورهای کاوش ساخته شده است، دوری کنید.
به صورت پیوسته، الگوریتم‌هایی که معناهای کاوش مارا ادراک می‌نمایند مدبرانه‌خیس گردیده‌اند. با یک نحوه بازیابی داده ها ظریف‌خیس، رابطه‌های بیشتری می یابند و در غایت سرنخ‌های بیشتری ارائه می‌نمایند. جستجوی معنایی خیر صرفا ابزاری برای کاوش و بازیابی داده ها میباشد بلکه یک طریق کارکشته برای گردآوری علم میباشد و به معنای حقیقی به ما امداد می‌نماید دنیای داده ها در نوک انگشتان ما قرار گیرد.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 283 تاريخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:08

سرچ کنسول Search Console اسم آموزش سرچ کنسول دیگر وبمستر تولز گوگل میباشد. گاهی آن را به کنسول کاوش نیز ترجمه می نمایند. از آنجاکه ابزار های وبمستر تولز گوگل با مقصود seo تارنما برای ظواهر شدن در نتیجه ها  کاوش ساخت‌و‌ساز گردیده اند. اسم سرچ کنسول نیز بدین ابزار اطلاق میگردد.
سرچ کنسول  SERCH CONSOLE چیست
در حالتی‌که وارد نشانی www.google.com/webmasters گردید با یک دکمه سبز رنگ مواجه می‌شوید که عبارت SERCH CONSOLE روی آن نقش بسته میباشد. با ورود به سرچ کنسول Search Console شما قابلیت و امکان درج تارنما و یا این که تعیین از در میان تارنما های مندرج در‌این نصیب را خواهید داشت. با کلیک روی تارنما مد لحاظ خویش وارد نصیب وبمستر تولز گردیده و به ابزارهای مدیر تارنما خویش دسترسی خواهید داشت.
فراگیری سرچ کنسول Search Console
اکثر وقت ها آموزشهای سرچ کنسولSearch Console بر مبنا یادگرفتن های ارائه گردیده در تارنما https://www.google.com/webmasters/lea/ است. این یادگرفتن ها از سطح بسیار مقدماتی آغاز گردیده و تا سطح ماهر ادامه میابند. غرض از این فراگیری ها یاری به مدیران وبسایت برای افزایش عملکرد وب سایت در گوگل میباشد. اساسا بکارگیری ابزار سرچ کنسول بایستی موجب خواهد شد که تغییرات بوجود آمده در وبسایت به گوگل در شعور محتوای تارنما یاری دهد.
گوگل سرچ کنسول  Google Search Console را به چه شکل بکارگیریم
برای بکارگیری سرچ کنسول گوگل Google Search Console بایستی تارنما خویش را در آن تصویب کنیم اینکار مجانی و معمولی میباشد. براحتی می‌توانید با تعقیب کردن فرایند تصویب وب سایت در پهنا یکسری دقیقه تارنما خویش را تصویب نمائید. این قابلیت برای طراحان وبسایت وجود دارااست که چند وبسایت را به کنسول جستجوی گوگل معرفی نمایند. تا بتوانند کل وبسایت ها را بصورت به طور همزمان مدیر نماید.
بعداز تصویب وبسایت در گوگل سرچ کنسول کافیست که روی لینک و پیوند تارنما خویش درین ابزار کلیک کنیم و از ابزارها و آمارهای مختلف تارنما به کارگیری کنیم.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 302 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:17

نصیب Search Queries به شما نشانه میدهد آموزش سرچ کنسول که یوزرها با چه عبارات کلیدی به تارنما شما مراجعه کرده اند.

درین نصیب یک لیست وقت گیر را لغت ها کلیدی میباشد که یوزرها برای یافتن بیزنس شما در گوگل به کارگیری کرده و با یاری آن‌ها وارد تارنما شما گردیده اند نشان داده می شود. گزارش این لیست بسیار اثر گذار میباشد. در صورتیکه کلمه ها کلیدی یوزرها با کلمه ها کلیدی مد حیث شما که برای آن‌ها وبسایت خویش را سئو نموده اید یکسان باشد که خوب میباشد. در غیر این شکل هم شما با عبارات کلیدی آشنا میشوید که میتوانند برای بیزنس آنلاین شما موءثر باشند.

چنانچه کلمه ها کلیدی یوزرها با لغات کلیدی شما متعدد میباشد می‌توانید برای کلمه ها کلیدی یوزرها وب سایت خویش را سئو فرمائید. تا ترافیک وبسایت خویش را فراتر ببرید.

در نصیب Search Queries شما میتوانید تعداد کلیک دریافتی به ازاء هر واژه کلیدی را ببینید. تعداد کلیک فراتر در معنای رابطه بیشتر مسئله کاوش گردیده با وب سایت شما میباشد. که حتماً بایستی برای این عبارات کلیدی وب سایت خویش را سئو فرمائید. و در حالتی که در تاثیر عمل های شما نرخ CTR کاهش یافت حتماً می بایست ساخت و ساز تغییرات در آن لغت ها را متوقف نمائید.

قسمت Links
بک پیوند در‌این نصیب در معنای لینک و پیوند های داخلی و فرنگی میباشد. درین قسمت تمامی بک پیوند های تارنما را نمی توانید روئیت فرمایید. اما این لیست قیمت آن را دارااست که در برهه زمانی های وقتی آن را نظارت و پژوهش فرمایید.

یکی قسمت های اساسی در قسمت LINK قابلیت حذف اثر گذاری پیوند های اسپم بر روی تارنما میباشد. این قابلیت که با اسم  disavow links در‌این نصیب قابل مشاهده میباشد، به شما اذن می‌دهد که پیوند های مضری که قابلیت و امکان حذف آنان را ندارید را غیر فعال نمایید.

نصیب Crawl Errors
در‌این نصیب در صورتی گوگل مشکلی با نظارت وب سایت شما داشته باشد به شما گزارش خواهد اعطا کرد. ربات های گوگل مشکلاتی مانند در دسترس نبودن صفحه های وبسایت و یا این که حذف شدن ورقه ای از تارنما و یا این که ایرادات سرور و یا این که عدم اذن دسترسی به منابع تارنما را گزارش خواهند بخشید. عالی میباشد که‌این مشکلات سریعاً برطرف خواهد شد.

نصیب Keywords
این قسمت به نصیب Search Queries مشابهت داراست و به نقل از لغات کلیدی می‌پردازد. درین قسمت به شما نمایش داده میشود که یوزرها از چه نوع عبارات کلیدی به کار گیری می نمایند. در حالتی‌که کلمه ها کلیدی وبسایت شما با آنچه یوزرها به عمل میبرند تماماً متعدد باشد. مفهوم آن این میباشد که شما برای عبارات کلیدی قابل قبولی بهینه سازی را اجرا نداده اید.

الگوریتم هایی مانند گوگل پاندا به رسیدگی چگونگی محتوا شما خواهند پرداخت به این ترتیب در ساخت و ساز محتوا برای کلمه ها کلیدی مد لحاظ یوزرها به چگونگی محتوای خویش اعتنا ما یحتاج را داشته باشید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 271 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:07

این الگوریتم به محتوا حساس میباشد.  آموزش سرچ کنسول محتوای بی چگونگی، محتوای بسیار خرد و بی بها، محتوای اسکن، محتوای مختلف برای موتور کاوش و استفاده کننده، از مواقعی میباشد که‌این الگوریتم گزینه نظارت قرار می‌دهد. الگوریتم گوگل پاندا چه‌طور تقلب در seo را تشخیص میدهد. براین اساس چگونگی محتوای شما نقش مهم در بدست آوردن امتیاز مطلوب در گوگل داراست و به کارگیری از محتوای اسکن گردیده و بی چگونگی تاثیر منفی برای مرتبه بندی وب سایت شما خواهد داشت. همینطور تکرار بیش تر از حد لغات کلیدی و تقلب‌هایی درخصوص با لغات کلیدی به وسیله این الگوریتم جریمه می شود.

الگوریتم گوگل پاندا برای تشخیص تقلب مفاد تحت را رسیدگی می نماید:

تعداد غیرطبیعی واژه کلیدی در نشانی کاغذ
تکرار بی گزینه و غیرطبیعی کلمه ها کلیدی در تیتر ورقه
تعداد لغات کلیدی در متای توضیحات
تعداد عبارات کلیدی و جای آن در تیترهای نوشته‌ی علمی
تعداد عبارات کلیدی در تگ های em و strong
تعداد لغت ها کلیدی در داخل متن
2- تشخیص تقلب به وسیله الگوریتم گوگل پنگوئن
الگوریتم پنگوئن وظیفه داراست که پیوند های غیرطبیعی را تشخیص دهد و در‌صورتی‌که که از لینک و پیوند های غیرطبیعی به کار گیری می‌کنید، تارنما شما‌را جریمه نماید. خریداری بک پیوند و تولید پیوند های غیرطبیعی به وسیله شما، سبب ساز می‌شود که بوسیله الگوریتم پنگوئن جریمه گردید. برای استحصال داده ها بیشتر راجع‌به این الگوریتم نوشته‌ی‌علمی : الگوریتم پنگوئن گوگل چیست را رسیدگی نمائید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 94 تاريخ : پنجشنبه 1 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:15